Reklamace zboží
Reklamace zbožíZákazník má právo vrátit zboží
do 14 dní bez udání důvodu. Tato doba se počítá od doručení objednávky. Pokud zákazník chce vrátit objednávku, prosím, přečtěte si následující řádky.
- Informujte prodejce o vrácení zboží e-mailem, telefonicky, zprávou nebo jakkoliv jinak. Následně odešlete zboží na adresu, nebo ji doneste na adresu (sídlo podnikání) - Eva Jiřikovská, Zahradní 708/56, Kostice 69152.
- Zboží musí být odesláno do 14 dní od převzetí objednávky, nebo aspoň v tuto lhůtu je potřeba informovat prodejce. Doba, kdy je balíček na cestě k nám se nepočítá.
- Pokud budete reklamovat celou objednávku, bude Vám vrácena kupní cena zboží i s dopravou. Pokud budete reklamovat jen část objednávky, bude Vám vrácena jen kupní cena reklamovaného zboží - bez dopravy.
- Doprava Vám bude vrácena v částce účelně vynaložených nákladů - jednoduše řečeno standardního poštovného bez jakýchkoliv dalších příplatků.
- Prodejce je povinen balíček převzít v co nejkratším možném čase. A do 14 dní od reklamace odesílá peníze.
- Zboží můžete vrátit pouze nepoužité a v původním obalu. Pokud prodejce shledá, že bylo zboží používáno není povinen vracet jakoukoliv částku za zboží (viz. obchodní podmínky)
- Náklady na dopravu u reklamovaného zboží hradí kupující
- Vše se řídí paragrafem 1832
- Reklamované zboží na sídle provozovny sami otestujeme, vyzkoušíme jejich funkci, vlastnosti a v co nejkratším čase se k reklamaci vyjádříme a budeme Vás kontaktovat
REKLAMACE ZBOŽÍ VYROBENÉHO NA ZAKÁZKU
- Jedná se o upravovaná svatební razítka a výrobky na zakázku (upravované jsou jména, popřípadě datum nebo cokoliv jiného)
- Dále se jedná o razítka či výrobky na zakázku, která nejsou v běžné nabídce a jsou vyrobena na přání zákazníka
- Dle občanského zákona č.89/2012, paragrafu 1837 písmeno D - Zákazník nemá právo reklamovat razítko vyrobené pro něj přímo na zakázku nebo na míru. Tyto razítka tedy není možné reklamovat ani v lhutě 14 dnů od objednávky
- Jediná reklamace, která je zde možná je špatné dodání obchodem - špatná jména, datum nebo nekvalitní zboží
- Jiná reklamace Vám uznána nebude a zboží vyreklamováno také nebude
- To, že zboží je vyráběno na zakázku zákazník pozná tak, že nemá možnost dobírky u objednávky a tato informace ohledně zakázkového zboží je mu sdělana v košíku u objednávky.
- Pokud je razítko špatně vyrobeno, zabaleno, poničeno, prosím, pošlete nám fotografie balíčku a zboží. Bez těchto obrázků nemůžeme určit, že zboží bylo takto dodáno, mohlo se poničit zákazníkovi, proto je potřeba poslat fotografie ihned. Ne až za 14 dní. Pokud zákazník tyto fotografie nedodá, nemůže tedy dokázat, že zboží bylo již dodáno špatně.
- Dále, pokud je to potřeba, je u poničeného balíčku potřeba s přepravcem sepsat reklamační protokol. Poté nás, prosím, kontaktujte.
Na zboží máte
záruční dobu 24 měsíců (2 roky). Pokud se rozhodnete reklamovat zboží v této době, prosím, přečtěte si následující řádky.
- Informujte prodejce o vrácení zboží e-mailem, telefonicky nebo jakkoliv jinak. Následně odešlete zboží nebo osobně doneste na sídlo podníkání - Eva Jiřikovská, Zahradní 708/56, Kostice 69152
- Prodejce je povinen převzít balíček a do 14 dnů sjednat nápravu zboží. A to tak, že zašle zpravidla nový kus zboží kupujícímu. Pokud není možné zaslat zboží z jakéhokoliv důvodu (třeba, že se zboží již nevyrábí) zašle prodejce zákazníkovi celou kupní cenu zboží.
- Pokud prodejce shledá, že je zboží závadné kvůli špatnému zacházení (třeba, že zboží bylo používáno nesprávným způsobem nebo nebylo o něj dostatečně pečováno - čištění) není povinen prodejci vrátit peníze za zboží ani zboží vyměnit.
- Záruční doba 2 roky se nevztahuje na opotřebení materiálu běžným používáním.
- Reklamované zboží na sídle provozovny sami otestujeme, vyzkoušíme jejich funkci, vlastnosti a v co nejkratším čase se k reklamaci vyjádříme a budeme Vás kontaktovat
PLATBA DOPRAVY U REKLAMOVANÉHO ZBOŽÍ (na zakázku i z nabídky)
- U reklamací posíláme kódy na vratku na Zásilkovnu. Kupující tedy jen odnese balíček na sběrné místo, nahlásí kód a balíček odevzdá. Nic neplatí.
- Pokud zákazník odešle zboží ČP či jinou službou, bude mu vrácena částka uvedené na balíčku do 14 dní od vyřešení reklamace.
Pokud stále nevíte jak reklamovat zboží, ozvěte se nám přes kontaktní formulář. Rádi Vám poradíme.